Partnere av Molde Golfklubb

Molde Golfklubb er helt avhengig av sine samarbeidspartnere for å kunne tilby våre medlemmer og våre gjester et best mulig sportslig og sosialt tilbud.

Molde Golfklubb er stolt av sitt omdømme som en hyggelig og sosialt åpen klubb der alle blir tatt godt imot.

Å være samarbeidspartner med Molde Golfklubb gir din bedrift mange muligheter for profilering, relasjonsbygging med kunder og kontakter, eller utvikling av bedriftens interne kultur (teambuilding).

I dialog med den enkelte bedrift kan vi skreddersy samarbeidsavtaler. Vi kan lage pakkeløsninger med bl.a. følgende innhold:

• Profilering på en rekke flater på og rundt banen.
  • Profilering på våre nettsider og i andre kanaler.
  • Spillerettigheter på banen
  • Greenfee billetter
  • Kurs
  • Treninger
  • Arrangementer på bane og i klubbhus

Ta gjerne kontakt for mer informasjon og tilbud!

Generalsponsor

Sparebanken Nordmøre

SpareBank 1 Nordmøre er en del av SpareBank 1-alliansen som består av 14 selvstendige sparebanker over hele landet. Vi har 10 kontorer i 10 kommuner i Møre og Romsdal. Gå til nettside

Hovedsponsor