Slik kan du støtte oss

Kanskje kan du gi oss en verdifull ekstra støtte - uten å gjøre noe ekstra!

PROSJEKT TILHØRIGHET

Kjell Inge Røkkes selskap TRG ønsker i samarbeid med Molde Fotballklubb å bidra til økt aktivitet blant frivillige lag/foreninger og organisasjoner, og til økt engasjement og oppslutning på MFK sine hjemmekamper på Aker Stadion. TRG har lagt hele 25 millioner kroner i potten som de ønsker å dele ut til det frivillige i regionen.

Ideen er enkel: Foreningen selger sesongkort på Aker Stadion og får tilført penger fra TRG for hvert solgte kort.

For privatpersoner
Som privatperson kan du kjøpe et sesongkort på Aker Stadion og støtte klubben i ditt hjerte,  uten at det koster deg en krone ekstra! Du kjøper sesongkort og gir beskjed om hvilken av klubbene i Prosjekt Tilhørighet du ønsker å støtte. Jo mer du bruker ditt kort, jo mer penger får klubben i ditt hjerte. Maks utbetaling er samme sum som du betalte for ditt sesongkort!

Les mer om sesongkort her

For foreninger
Alle frivillige lag og foreninger kan søke om å bli med i Prosjekt Tilhørighet. Ditt lag selger sesongkort på Aker Stadion til privatpersoner og bedrifter. Det er ikke noe krav til minimumskjøp og laget behøver ikke legge ut en krone ved salget. Transaksjonen skjer mellom MFK og sesongkortkjøperen, laget fungerer bare som en selger. To ganger i året gjøres det en avregning og det gjøres en utbetaling til laget. Utbetalingen er vektet ut fra hvor mye sesongkortene blir brukt. Maks utbetaling er pålydende sum av sesongkortet. Det lyder for godt til være sant, men det er ingen "liten skrift" i kontrakten.

For mer info og søknad om å bli tatt opp i Prosjekt Tilhørighet, klikk her.

GRASROTANDELEN

Vi håper du vil gi din Grasrotandel fra Norsk Tipping til Molde Golfklubb! Hvis du har planer om å bli Lotto-millionær, kan du like gjerne gi Molde Golfklubb en liten støtte. Det går ikke utover innsatsen din i lotteriet, men Norsk Tipping betaler klubben noen kroner når du tipper.

Du kan støtte oss ved å registrere Molde Golfklubb som Grasrotmottaker på ditt tippekort/-konto. NB! Du må være over 18 år!

Grasrotandelen gir deg som tipper/spiller mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller kan du velge å støtte det laget eller foreningen du mener fortjener det mest. Vi oppfordrer selvfølgelig at du støtter Molde Golfklubb :)

For å være grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping. Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 5 prosent av spillinnsatsen gå direkte til din grasrotmottaker, og hverken innsats, premie eller vinnersjanse reduseres. Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra Flax, Extra og Belago.

Du kan bli grasrotgiver på en av følgende måter:

Via SMS, send «Grasrotandelen 980 697 223» til 2020 (uten anførselstegn). Dette nummeret er Molde Golfklubb sitt organisasjonsnummer og må være korrekt for at du skal gi støtten til oss.

I mobilappen kan du også sette det opp ved å gå til «Min side» og velge «Grasrotmottaker». Der kan du søke opp Molde Golfklubb og knytte din grasrotandel til oss.

På Norsk Tipping sine nettsider kan du søke opp Molde Golfklubb, klikke «Tilknytt» og så følge instruksene.

Hos kommisjonæren på butikken, be denne søke opp og sette Molde Golfklubb som grasrotmottaker for deg på terminalen. Spør i butikken hvis du får problemer med å knytte deg til med noen av de andre alternativene.

NB! Det koster ingenting ekstra å støtte oss!